Retourneren
Artikelen retourneren
Teveel of de verkeerde producten besteld? Geen probleem. U kunt de meeste aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren en dan krijgt u gewoon uw geld terug. De enige uitzondering op die regel zijn hygiëne producten (bijvoorbeeld rietjes, mondkapjes of desinfectiemiddelen), die nemen we namelijk niet terug. Al het andere wel. Retourneren vanuit België is uiteraard ook geen probleem, dit werkt hetzelfde als in Nederland.
Het retourneren is voor uw rekening, maar we maken graag een verzend labels voor u aan. Dat is voordeliger ten opzichte van een pakket retourneren aan de balie van een PostNL punt. Deze kosten per label (per pakket) verschillen per land:
– Nederland: € 9,95
– België: € 13,95
De kosten voor het retourlabel(s) verrekenen wij met het te crediteren bedrag. Daar heeft u dus geen werk van.
Restockingskosten
Wanneer wij een artikel speciaal voor u bestellen of in grote hoeveelheden, kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor het retourproces. De kosten bedragen 65 euro als de leverancier het product wil terugnemen. In andere gevallen zijn de kosten 25% van het verkoopbedrag.
Retouradres:
Horeca Centrum Amsterdam
Afdeling Retouren
Achtergracht 11
1017 WL, Amsterdam
Terugbrengen naar de winkel
Producten terugbrengen naar de showroom kan ook en is natuurlijk gratis. Wanneer u contant heeft betaald, krijgt u het aankoopbedrag ook contant terug. Heeft u op een andere wijze betaald, wordt het bedrag via diezelfde wijze teruggestort.
Vragen over retourneren? Onze klantenservice helpt u graag verder! Neem dus gerust even contact met ze op.
Product kapot of incompleet
Mijn product voldoet bij levering niet aan mijn verwachting
Dat is vervelend. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen u vragen foto’s te sturen van de producten die u heeft gekregen, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als u die foto’s al gemaakt hebt. U kunt ze versturen via online@horecacentrumamsterdam.nl
Mijn product is beschadigd geleverd
Heeft het pakket onderweg schade opgelopen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zij helpen u graag verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig wanneer de foto’s al gemaakt zijn, zo kan onze klantenservice u nóg sneller van dienst zijn.
Mijn bestelling is incompleet of niet geleverd
Mis je iets? Of is uw pakket helemaal niet bezorgd? Neem dan even contact op met de klantenservice.
Terugbetaling
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen nadat wij de producten retour en gecontroleerd hebben, staat het aankoopbedrag weer op de rekening waar het van afgeschreven is. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Betalingen gaan via onze partner Mollie en dit zal ook op uw bankafschrift staan.
Hoe we u terugbetalen hangt af van je betaalwijze
iDeal , Mr Cash en SOFORT: we storten het geld terug op uw rekening.
Contant of met pin in de winkel: als je contant betaald hebt, krijg je je aankoopbedrag direct contant terug. Heb je gepind? Dan maken we het naar je over.
Nog geen terugbetaling ontvangen?
Hoe lang het precies duurt voordat het geld terug is, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat u contact met ons opneemt. Heeft u na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan het ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we uitzoeken waar het is misgegaan.